23.03.2020р.
1.Англ. мова.
2.Мистецтво.
3.Математика.
Тема уроку:Нумерація двоцифрових чисел. Числа 16-20. Вимірювання довжини відрізка .
1.Попрацюй у будиночку чисел .
Заповни порожні клітинки .
Повтори назви чисел .(ст.64,впр.1)
2.За допомогою арабських цифр напиши числа другого десятка ,менші від числа, у якому 2 десятка і 0 одиниць .
3.Знайди і запиши попереднє число до числа 19.(вам. 2)
4.Опрацюй інформацію в рамочці.
Відтвори з пам'яті.(впр .3)
5.Спираючись на переставний закон додавання ,порівняй вирази.(впр .3)
6.Опрацюй інформацію в рамочці.(впр5. )Відтвори з пам'яті.
7.Заповни ,,ромашку".
Доповни число до 10.
8.Виміряй довжину відрізка й запиши отриманий результат. (впр (впр .6)
9.Познач, скільки трикутника (вам. 7)
10.Опрацюй інформацію в рамочці Відтвори з пам'яті. (впр . 9)
11.Прочитай і розв'яжи задачу на знаходження остачі.
12.Розв'яжи в робочому зошиті задачу на знаходження суми.
13.Виконай конкурсні завдання ,,Великі перегони".
4.Українська мова. Читання.
Тема уроку:Алфавіт. Звуки (л) , (л').
Казка Ганна Крістіана Андерсена ,,Русалонька".
1.Попрацюй з будиночком ,,Алфавіт".
Заповни порожню клітинку .(ст.56,впр.1).
2.Розташуй подані слова в алфавітному порядку (впр .3)
3.,,Посади слова в човники"(впр .5)
Заспівай їх.
4.Прочитай чистомовку .
Пограй в гру ,,Черепаха та сорока" .(впр 6)
5.Прочитай текст.(впр . 8)
Перекажи його.
6.Опрацюй ,,Тлумачний словничок" (впр .9)
7.Опрацюй уривок казки ,,Русалонька"(впр .10)
8.Прчитай закінчення казки Ганса Крістіана Андерсена ,,Русалонька". (впр. .11)
9.Виконай завдання Питайлика .(впр .13-17)
5.Я у світі.
Тема уроку:Втратив хвилину- втратив і годину.
1.Прочитай правило успішного учня .(Тиждень 24,ст.3,впр .1)
2.Виконай вправу ,,Фотоапарат" .(впр.2)
3.Прочитай 1 куплет ,,Пісні про чарівника" .
4.Прочитай і відтвори з пам'яті слова в рамочці (впр .4)
5.Виконай вправу ,,Фотоапарат" (впр.10)
6.Прочитай текст.(впр .11)
Пошепки перекажи собі .
7.Опрацюй інформацію в рамочці .(впр .12) Відтвори з пам"яті .
8.Виконай впр .13.
9.Виконай вправу на швидкість читання (впр. 14)
1.Англ. мова.
2.Мистецтво.
3.Математика.
Тема уроку:Нумерація двоцифрових чисел. Числа 16-20. Вимірювання довжини відрізка .
1.Попрацюй у будиночку чисел .
Заповни порожні клітинки .
Повтори назви чисел .(ст.64,впр.1)
2.За допомогою арабських цифр напиши числа другого десятка ,менші від числа, у якому 2 десятка і 0 одиниць .
3.Знайди і запиши попереднє число до числа 19.(вам. 2)
4.Опрацюй інформацію в рамочці.
Відтвори з пам'яті.(впр .3)
5.Спираючись на переставний закон додавання ,порівняй вирази.(впр .3)
6.Опрацюй інформацію в рамочці.(впр5. )Відтвори з пам'яті.
7.Заповни ,,ромашку".
Доповни число до 10.
8.Виміряй довжину відрізка й запиши отриманий результат. (впр (впр .6)
9.Познач, скільки трикутника (вам. 7)
10.Опрацюй інформацію в рамочці Відтвори з пам'яті. (впр . 9)
11.Прочитай і розв'яжи задачу на знаходження остачі.
12.Розв'яжи в робочому зошиті задачу на знаходження суми.
13.Виконай конкурсні завдання ,,Великі перегони".
4.Українська мова. Читання.
Тема уроку:Алфавіт. Звуки (л) , (л').
Казка Ганна Крістіана Андерсена ,,Русалонька".
1.Попрацюй з будиночком ,,Алфавіт".
Заповни порожню клітинку .(ст.56,впр.1).
2.Розташуй подані слова в алфавітному порядку (впр .3)
3.,,Посади слова в човники"(впр .5)
Заспівай їх.
4.Прочитай чистомовку .
Пограй в гру ,,Черепаха та сорока" .(впр 6)
5.Прочитай текст.(впр . 8)
Перекажи його.
6.Опрацюй ,,Тлумачний словничок" (впр .9)
7.Опрацюй уривок казки ,,Русалонька"(впр .10)
8.Прчитай закінчення казки Ганса Крістіана Андерсена ,,Русалонька". (впр. .11)
9.Виконай завдання Питайлика .(впр .13-17)
5.Я у світі.
Тема уроку:Втратив хвилину- втратив і годину.
1.Прочитай правило успішного учня .(Тиждень 24,ст.3,впр .1)
2.Виконай вправу ,,Фотоапарат" .(впр.2)
3.Прочитай 1 куплет ,,Пісні про чарівника" .
4.Прочитай і відтвори з пам'яті слова в рамочці (впр .4)
5.Виконай вправу ,,Фотоапарат" (впр.10)
6.Прочитай текст.(впр .11)
Пошепки перекажи собі .
7.Опрацюй інформацію в рамочці .(впр .12) Відтвори з пам"яті .
8.Виконай впр .13.
9.Виконай вправу на швидкість читання (впр. 14)
Немає коментарів:
Дописати коментар