15.04.2020р.
1.Англ. мова.
2.Математика.
Тема уроку:Нумерація чисел першої сотні.Числа 41-50 .Віднімання чисел з переходом через десяток.
1.Повтори назви чисел п'ятого десятка (ст.72).
2.Попрацюй у будиночку чисел (ст.23,впр.2).
3.Обведи в таблиці числа:сорок олин, сорок три, сорок п'ять.(впр.3).
4.Прочитай, прискорюючи темп(впр.4).
Відтвори з пам'яті.
Виконай завдання.
5.Розташуй числа в порядку зростання (впр. 5).
Перед виконанням вправ 7-8 необхідно подивитися відео.
6.Вивчи алгоритм віднімання чисел з переходом через десяток (впр.7).
7.Розв'яжи приклади за поданим алгоритмом (Проговарюємо) (впр.8).
8.Склади задачу на зменшення числа на кілька одиниць(впр.10).
9.Прочитай задачу (впр.11).
В робочому зошиті запиши умову, розв'язання, відповідь.
10.Прочитай інформацію в рамочці (впр12).
Відтвори з пам'яті.
11.Виміряй довжину відрізків та запиши отримані результати (впр.12).
12.Виконай конкурсні завдання ,,Великі перегони,,(впр.14).
3.Укр.мова.
Тема уроку:Звуки [с] [с'],букви Сс.Письмо великої і малої літер С с.
1.Прочитай вірш Миколи Пунька (ст.27, впр 1).
Вівчи вірш.
2.Ознайомся з алгоритмом написання великої літери С (впр2).
3.Напиши велику літеру С.
4.Прочитай інформацію в рамочці (впр.3).
Відтвори з пам'яті.
5.Поділи ,якщо можливо, слова на склади (впр.4).
Постав наголос.
Підкресли слово, усі склади якого відкриті.
6.Прочитай головне правило Орфографа (впр.6).
Відтвори з пам'яті.
7.Виправ помилки (впр.7).
Назви правила, які порушив Незнайко.
8.Допоможи Хвалькові написати літеру с (впр.8).
9.Напиши слова за зразком (впр.9).
Обведи нижнє з'єднання.
10.Побудуй звукові моделі слів (впр.10).
11.Прочитай, пригадавши пропущене (впр.13).
12.Ви прав помилки, які допустив Хвалько (впр.14).
З'єднай речення та його вид.
13.Прочитай і відгадай загадку (впр.15).
Обведи букву біля відгадки.
14.Заштрихуй малюнок похилими лініями.
4Я у світі.
Тема уроку: Клас Плазуни.
СТт.18-22.
Переглянь відео.
1.Англ. мова.
2.Математика.
Тема уроку:Нумерація чисел першої сотні.Числа 41-50 .Віднімання чисел з переходом через десяток.
1.Повтори назви чисел п'ятого десятка (ст.72).
2.Попрацюй у будиночку чисел (ст.23,впр.2).
3.Обведи в таблиці числа:сорок олин, сорок три, сорок п'ять.(впр.3).
4.Прочитай, прискорюючи темп(впр.4).
Відтвори з пам'яті.
Виконай завдання.
5.Розташуй числа в порядку зростання (впр. 5).
Перед виконанням вправ 7-8 необхідно подивитися відео.
6.Вивчи алгоритм віднімання чисел з переходом через десяток (впр.7).
7.Розв'яжи приклади за поданим алгоритмом (Проговарюємо) (впр.8).
8.Склади задачу на зменшення числа на кілька одиниць(впр.10).
9.Прочитай задачу (впр.11).
В робочому зошиті запиши умову, розв'язання, відповідь.
10.Прочитай інформацію в рамочці (впр12).
Відтвори з пам'яті.
11.Виміряй довжину відрізків та запиши отримані результати (впр.12).
12.Виконай конкурсні завдання ,,Великі перегони,,(впр.14).
3.Укр.мова.
Тема уроку:Звуки [с] [с'],букви Сс.Письмо великої і малої літер С с.
1.Прочитай вірш Миколи Пунька (ст.27, впр 1).
Вівчи вірш.
2.Ознайомся з алгоритмом написання великої літери С (впр2).
3.Напиши велику літеру С.
4.Прочитай інформацію в рамочці (впр.3).
Відтвори з пам'яті.
5.Поділи ,якщо можливо, слова на склади (впр.4).
Постав наголос.
Підкресли слово, усі склади якого відкриті.
6.Прочитай головне правило Орфографа (впр.6).
Відтвори з пам'яті.
7.Виправ помилки (впр.7).
Назви правила, які порушив Незнайко.
8.Допоможи Хвалькові написати літеру с (впр.8).
9.Напиши слова за зразком (впр.9).
Обведи нижнє з'єднання.
10.Побудуй звукові моделі слів (впр.10).
11.Прочитай, пригадавши пропущене (впр.13).
12.Ви прав помилки, які допустив Хвалько (впр.14).
З'єднай речення та його вид.
13.Прочитай і відгадай загадку (впр.15).
Обведи букву біля відгадки.
14.Заштрихуй малюнок похилими лініями.
4Я у світі.
Тема уроку: Клас Плазуни.
СТт.18-22.
Переглянь відео.
Немає коментарів:
Дописати коментар