31.03.2022р.
1.Математика.
Тема уроку: Частина цілого: утворення і запис.
Задачі на рух назустріч одне одному.
Площа прямокутника.
Зошит частина 7.
1.Повтори навчальні одиниці.
Впр.| стор.3.
2.Виконай тестові завдання.
Відповіді запиши в учнівському робочому зошиті.
Впр. || сиор.7.
3.Виконай у учнівському робочому зошиті.
Впр.||| .1. стор.7.
4.Прочитай задачу й визнач її вид.
Накресли схему та розв*яжи.
Впр |||. 2. стор.7.
5.Пригадай формулу площі прямокутника (карта знань 40).
Розв'яжи задачу в робочому зошиті.
Впр. |||. 3 стор.7.
2.ЯПС
Тема уроку: Біоенергія.
Склад повітря.
Зошит тиждень 24
1. Прочитай лист Центаврика.
Впр.1 стор.11.
2. Поглиб знання з фізики.
Попрацюй з інформацією.
Впр.1 стор.11.
3.Розглянь малюнок на стор.38.
Поясни, як відбувається ріст та живлення рослин.
Впр.2 стор.11.
4.Пригадай,що таке фотосинтез.
Устав пропущене.
Впр.2 стор.11.
5. Прочитай інформаційну довідку від Адаптора.
Підкресли основне
Впр.3 стор.12.
6.Установи відповідальність.
Впр.5 стор.12.
7.Виконай вправу 6 стор.13.
8.Перевір своє припущення.
Впр.7 стор.13.
3.ЯПС
Тема уроку: Князювання Ігоря.
Повторення: країни Західної Європи.
1.Повтори вивчене, обравши правильну відповідь.
Впр.4 стор.14.
2. Склади історичний портрет князя Ігоря, виконавши вправу ,,Кодування,,
Впр.5 стор.15.
3. Розглянь схему ,,Правління великих князів - Рюриковичів,,
Впр.6 стор.16.
4.Розв'яжи задачу за зразком.
Впр.7 стор.17.
5.Розглянь фрагмент контурної карти Європи (стор.41).,
Прочитай у легенді назви країн Західної Європи.
Упиши їхні номери у відповідні кружечки на карті.
Впр.8 стор.17.
6.Заповни таблиці (стор.38-39),користуючись картами на стор.42-44.
Впр.9 стор.17.
7.Установи відповідність.
Впр.10 стор.17.
Немає коментарів:
Дописати коментар