понеділок, 8 листопада 2021 р.

Дистанційне навчання на 09.11.2021р.

 Розклад уроків 

1. Математика        8-15- 8-30

2. Я пізнаю світ     8-40- 8-55

3. Я пізнаю світ     9-05- 9-20

4. Я пізнаю світ     9-30- 9-45


Математика.

Тема уроку:

Нумерація  круглих чотирицифрових чисел.

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове.

1.Виконай в учнівському робочому зошиті вправу 1 ( ///), стор.31.

2.Розв*яжи рівняння (вправа 2).

Зроби перевірку.

3.Допоможи  Розумничці розв*язати задачу (вправа 3).

4.Вивчи алгоритм письмового множення двоцифрового числа на одноцифрове (вправа 6, стор.28).


2.  Я пізнаю світ.

Тема уроку;

Скіфи.

Півострови Північної Європи.

1.Прочитай текст про скифів.

2.Вивчи правило у зошиті для домашніх завдань (вправа 1, сторінка 2).

3.У вправі 2 познач  твердження, з якими ти не згоден.


3. Я пізнаю світ.

Тема уроку;

Водойми Дніпропетровської області.

Водосховища і канали.

1.Прочитай визначення (вправа 3,сторінка 2).

2.Установи відповідності (вправа 4,сторінка2).


4.Я пізнаю світ.

Тема уроку:

Взаємодія заряджених тіл.

Хімічні єлементи.

1.Прочитай та виконай завдання 5 (сторінка 3).


Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання. 08.09.2022 р.

 1.Математика. Тема уроку: Нумерація круглих чотирицифрових чисел.                       Рівняння. Задачі на  рух. 1.Прочитай наведені в таб...