четвер, 28 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання

29.04.2022 р.

1.Математика.

Тема уроку: Сходинки до математичного Олімпу.

Розв*язування завдань підвищеної складності.

                   Зошит частина 7.

1.Прочитай правило (4 р.).

Відтвори з пам*яті.

Впр.1, стор.46.

2.Прочитай задачу.

Розв*яжи задачу за планом.

Впр.2, стор.46.

3.Склади й запиши  подібну задачу.

Впр.2, стор.46.

4.Прочитай задачу.

Розв*яжи задачу в робочому зошиті за планом.

Впр.3, стор.46.

5.Прочитай задачу.

Запиши план розв*язання задачі та розв*яжи її.

Впр.5, стор.47.

6.Розв*яжи задачу в робочому зошиті.

Впр.6, стор.47.

7.Виконай завдання в робочому зошиті.

Впр.7, стор.47.

8.Виконай в учнівському робочому зошиті.

Впр. // , стор.48.


2.ЯПС

Тема уроку: Збереження енергії.

             Зошит тиждень 26.

1.Прочитай лист Центаврика.

Впр.1, стор.20.

2.Прочитай, що таке енергозбереження.

Устав пропущене.

Впр.1, стор.20.

3.Розглянь малюнок.

Підпиши джерела енергії, зображені на ньому.

Впр.2, стор.20.

4.Розгадай ребус.

Впр.3, стор.21.

5.Попрацюй з інформацією за методикою ,,RAPID..

Впр.4, стор.21-22.

6. Прочитай пошепки підкреслений фрагмент тричі,поступово прискорюючи темп.

Впр.4, стор.21-22.

7.Визнач свою швидкість читання.

8.Виконай вправи для покращення зору.

9.Вивчи напам*ять навчальну одиницю.


3.ЯПС

Тема уроку: Літосфера та утворення гір.

Князювання Святослава.

1.Попрацюй з інформацією за алгоритмом.

Впр.5, стор.23.

2.Обери правильну відповідь.

Впр.6, стор.23.

3.Візьми участь у дослідженні.

Впр.7, стор.24.

4.Виконай вправу.

Впр.8, стор.24.

5.Познач цифрами хронологію князювання київських правителів.

Впр.10, стор.24.

6.Установи відповідність між іменами князів і характеристиками їхньої діяльності.

Впр.11, стор.25.

7.Склади історичний портрет князя Святослава , виконавши  вправу ,,Кодування,,.

Впр.13, стор.25.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання. 08.09.2022 р.

 1.Математика. Тема уроку: Нумерація круглих чотирицифрових чисел.                       Рівняння. Задачі на  рух. 1.Прочитай наведені в таб...