1.Інформатика.
2.Англійська мова.
3-4.Українська мова.
Тема уроку: Діагностична робота.
1.Прочитай,заповнюючи пропуски й підкреслюючи потрібну букву.
Устав пропущені розділові знаки.
Заміни слова в дужках займенником у потрбному відмінку.
Прол..тіла в..сняна гроза. ----- (гроза) вже відшуміла а под..х -----(грози) ще відчувається. Десь удалині знову то (з,с)блисне, то загр..мить. Сонечко виглянуло усміхнулося. Задзвеніли струмки. А в небі вимал..овує..ся райдуга. Люди кажуть, що вона н..се мир (з,с)покій.
2.Розбери за будовою слово весняне.
3.Напиши виправлений текст каліграфічно, без помилок.
4.Прочитай текст. Запиши в робочий зошит каліграфічно, без помидок і виправлень.
Настала холодна зима.Запорошило снігом сад. Літають над білим килимом пташки, тривожно пищать, бо нічого їсти. Зробили третьокласники годівницю. Щодня носять конопляне сім*я, гарбузове та соняшникове насіння, крупи. А синичкам- шматочки несолоного сальця в сіточках, щоб ворона не вкрала. Завтра субота. Приносити корм до годівниці на вихідні випала черга Сергійкові. Він із вечора приготував шматочок сальця,загорнув його в сіточку. У маленький мішечок насипав гарбузового насіння.
5. У 1 і 4 реченнях підкресли підмет і присудок.
6. Поділи,якщо можливо,слова для переносу.
Пахощі, улітку ,знаю, пам*ять, сльози, Ілля.
7. Визнач дієвідміну й напиши в дужках.
Писати (.. ),читати (..), ходити (..), перемагати (..), любити (..), кричати (..),робити (..), клеїти (..), носити (..),знати (..).
Немає коментарів:
Дописати коментар