17.05.2022 р.
1.Математика.
Тема уроку: Звичайний дріб.
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
Множення двоцифрових чисел.
Задачі на знаходження суми двох добутків.
Зошит частина 8.
1.Прочитай дріб.
Обведи кружечком чисельник, а квадратиком -знаменник.
Впр.1, стор.17.
2.Прочитай, прискорюючи темп (4 р.).
Відтвори з пам*яті.
Впр.2, стор.17.
3.Допоможи Порівняйку визначити більший дріб.
Впр.2, стор.17.
4.Запиши число, наведене у вигляді суми розрядних доданків.
Впр.3, стор.17.
5.Пригадай множення іменованого числа на натуральне ( с.7 ).
Виконай обчислення в робочому зошиті.
Впр.4, стор.17.
6. Прочитай текст.
Вивчи та відтвори з пам*яті алгоритм письмового множення двоцифрових чисел.
Впр.6, стор.18.
7.Виконай множення за наведеним алгоритмом.
Впр.6, стор.18.
8.Виконай завдання Розумничка.
Розв*яжи задачу на знаходження суми двох добутків.
Впр.8, стор.19.
9.Віднови свої знання про прямокутник та квадрат (карта знань 38 ).
Допоможи Суперромбику виконати завдання.
Впр.9, сторп.19.
10.Виконай вправу ,,Сторінка Чемпіонів,, .
Стор.20.
11.Виконай тестові завдання.
Впр. // , стор.21.
12.Виконай в учнівському робочому зошиті .
Впр. ///, стор.21.
2.ЯПС.
Тема уроку: Зміна природних умов у горах.
Повторення: Русь-Україна за правління перших князів.
Зошит тиждень 27.
1.Розглянь світлини.
Розкажи: які сили Землі впливають на створення форм рельєфу.
Впр.4, стор.27.
2.Попрацюй з тлумачним словничком.
Впр.5, стор.28.
3.Прочитай текст.
Виконай завдання.
Впр.6, стор.26.
4.Хвилинка математики від Аї.
Впр.8, стор.29.
5.Виконай вправу ,, Історичні перегони на конях ,, .
Стор.30.
3.ЯПС
Тема уроку:Повторення.
Що ми знаємо про Кіровоградську та Черкаську області.
1. Охарактеризуй області, уставивши пропущене в таблиці.
Впр.2, стор.31.
2. Попрацюй з контурною картою України (с.46 ).
Зафарбуй Кіровоградську й Черкаську області в різні кольори.
Підпиши їхні обласні центри.
Впр.3, стор.32.
3.Установи відповідність.
Впр.4, стор.32.
4.Покажи стрілочками процес утворення вугілля.
Впр.5, стор.32.
5.Виконай завдання.
Впр.6, стор.32.
6.Візьми участь у географічному авторалі.
Впр.7, стор.33.
7.Прочитай характеристики природних угруповань.
Упізнай їх і напиши відповідні назви в дужках.
Впр.8, стор.34.
8.Установи відповідність між зображеннями організмів і назвами угруповань, у яких вони живуть.
Впр.9, стор.34.
9.Попрацюй як справжній мовознавець.
Впр.10, стор.34.
10.Визнач за картою ( с.45), скільки областей України ти вивчив.
Впр.11, стор.34.
Немає коментарів:
Дописати коментар