понеділок, 16 травня 2022 р.

Дистанційне навчання

 17.05.2022 р.

1.Математика.

Тема уроку: Звичайний дріб.

Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.

Множення двоцифрових чисел.

Задачі на знаходження суми двох добутків.

  Зошит частина 8.

1.Прочитай дріб.

Обведи кружечком чисельник, а квадратиком -знаменник.

Впр.1, стор.17.

2.Прочитай, прискорюючи темп (4 р.).

 Відтвори з пам*яті. 

Впр.2, стор.17.

3.Допоможи Порівняйку визначити більший дріб.

Впр.2, стор.17.

4.Запиши число, наведене у вигляді суми розрядних доданків.

Впр.3, стор.17.

5.Пригадай множення іменованого числа на натуральне ( с.7 ).

Виконай обчислення в робочому зошиті.

Впр.4, стор.17.

6. Прочитай текст.

Вивчи та відтвори з пам*яті алгоритм письмового множення двоцифрових чисел.

Впр.6, стор.18.

7.Виконай множення за наведеним алгоритмом.

Впр.6, стор.18.

8.Виконай завдання Розумничка.

Розв*яжи задачу на знаходження суми двох добутків.

Впр.8, стор.19.

9.Віднови свої знання про прямокутник та квадрат (карта знань 38 ).

Допоможи Суперромбику виконати завдання.

Впр.9, сторп.19.

10.Виконай вправу ,,Сторінка Чемпіонів,, .

Стор.20.

11.Виконай тестові завдання.

 Впр. // , стор.21.

12.Виконай в учнівському робочому зошиті .

Впр. ///, стор.21.

2.ЯПС.

Тема уроку: Зміна природних умов у горах.

Повторення: Русь-Україна за  правління перших князів. 

                          Зошит  тиждень 27.

1.Розглянь світлини.

Розкажи: які сили Землі впливають на створення форм рельєфу.

Впр.4, стор.27.

2.Попрацюй з тлумачним словничком.

Впр.5, стор.28.

3.Прочитай текст.

Виконай завдання.

Впр.6, стор.26.

4.Хвилинка математики від Аї.

Впр.8, стор.29.

5.Виконай вправу ,, Історичні перегони на конях ,, .

Стор.30.

3.ЯПС

Тема уроку:Повторення.

Що ми знаємо про  Кіровоградську та Черкаську області.

1. Охарактеризуй області, уставивши пропущене в таблиці.

Впр.2, стор.31.

2. Попрацюй з контурною картою України (с.46 ).

Зафарбуй Кіровоградську  й Черкаську області в різні кольори.

Підпиши їхні обласні центри.

Впр.3, стор.32.

3.Установи відповідність.

Впр.4, стор.32.

4.Покажи стрілочками процес утворення вугілля.

Впр.5, стор.32.

5.Виконай завдання.

Впр.6, стор.32.

6.Візьми участь у географічному авторалі.

Впр.7, стор.33.

7.Прочитай характеристики природних угруповань.

Упізнай їх і напиши відповідні назви  в дужках.

Впр.8, стор.34.

8.Установи відповідність між зображеннями організмів і назвами угруповань, у яких вони живуть.

Впр.9, стор.34.

9.Попрацюй як справжній мовознавець.

Впр.10, стор.34.

10.Визнач за картою ( с.45), скільки областей України ти вивчив.

Впр.11, стор.34.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання. 08.09.2022 р.

 1.Математика. Тема уроку: Нумерація круглих чотирицифрових чисел.                       Рівняння. Задачі на  рух. 1.Прочитай наведені в таб...