середу, 25 травня 2022 р.

Дистанційне навчання

 26.05.2022 р.

1.Математика.

Тема уроку: Сходинки до математичного Олімпу.

Розв*язування задач підвищеної складності.

                            Зошит тиждень 8.

1.Прочитай, прискорюючи темп.

Відтвори з пам*яті.

Впр.1, стор.48.

2.Прочитай завдання.

Обери оптимальний метод розв*язування завдання.

Склади план розв*язування завдання та виконай його в робочому зошиті.

Впр.2, стор.48.

3.Прочитай задачу.

Визнач і запиши метод, який застосуєшь для розв*язання задачі.

Склади план розв*язання та розв*яжи в робочому зошиті.

Впр.3, стор.48.

4.Прочитай завдання.

Визнач і запиши метод, який застосуєш для виконання завдання.

Склади план розв*язування завдання та виконай його в робочому зошиті.

Впр.4, стор.48.

5.Прочитай задачу.

Склади план розв*язування та виконай її в робочому зошиті.

Впр.6, стор.49.

6.Прочитай завдання.

Склади план розв*язування та виконай його в робочому зошиті.

Впр.7, стор.49.

7.Виконай тестові завдання.

Впр. //, стор.50.

8.Виконай в учнівському робочому зошиті.

Впр. ///, стор.50.

2.ЯПС

Тема уроку: Людина.

Будова  тіла. Органи.

Зошит тиждень 28.

1.Пригадай ознаки живого.

Впр.2, стор.16.

2.Скажи, до якої групи тварин належить людина.

Обери істотні ознаки  цієї групи.

Впр.3, стор.16.В

3.Прочитай інформаційну довідку.

Впр.4, стор.16.

4.Розглянь малюнки.

Вислови припущення: чим людина відрізняється від тварин, а чим подібна до них?

Впр.5, стор.16.

5.Перевір своє припущення, розглянувши схему.

Обери  правильні відповіді.

Впр.6, стор.17.

6.Прочитай інформаційну довідку.

Впр.8, стор.17-18.

7.Попрацюй з ілюстративним матеріалом.

Розглянь зображення органів людини.

Прочитай підписи.

Запам*ятай розташування зазначених органів у тілі людини.

Впр.9, стор.18.

8.Здогадайся, яке слово пропущено у фразеологізмі.

Упиши відповідні слова, скориставшись      довідкою.

Впр.10, стор.19.

9.Познач у наведених словах префікс.

Впр.11, стор.19.

10.Прочитай і виконай завдання.

Впр.12, стор.19.

3 ЯПС.

Тема уроку: Підготовка до діагностичної роботи з фізики.

1.Прочитай лист Центаврика.

Впр.1, стор.20.

2.Пригадай ,що таке сонячна батарея та   вітрогенератор.

Устав пропущене.

Впр.1, стор.20.

3.Розглянь малюнок.

Розкажи, як працює гідроелектростанція.

Впр.1, стор.20.

4.Укажи пропущене в рамочках за зразком.

Впр.2, стор.21.

5.Прочитай довідку про композитора    Йогана Себастьяна Баха.

Впр.3, стор.21.

6.Дай відповіді на запитання.

Впр.4, стор.21.

7.Пригадай, що таке енергозбереження.

Обери правильну відповідь.

Впр.5, стор.22.

8.Пригадай, що слід зробити задля збереження теплової енергії.

Устав пролущене в реченні.

Впр.6, стор.22.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання. 08.09.2022 р.

 1.Математика. Тема уроку: Нумерація круглих чотирицифрових чисел.                       Рівняння. Задачі на  рух. 1.Прочитай наведені в таб...