вівторок, 12 січня 2021 р.

Дистанційне навчання 12/01/2021

 1.Математика.

Тема уроку: Круглі трицифрові числа. Тисяча. Таблиця множення числа 3. Кут. Види кутів. Побудова прямого кута.

Математика. Частина 3.

Опрацювати.

Вивчити правий стовпчик таблиці множення числа 3.(впр.7).

Повторити алгоритм письмового віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд (впр.8).

Прочитати і розв"язати задачу. (впр.9).

(Зразок запису задачі на стор.5).

Повторити про кути.

Побудувати прямий  кут у робочому зошиті.

Розібрати задачі на стор.11.


2.Я пізнаю світ.

Тема уроку: Географічне положення Чернівецької області.

,,Я пізнаю світ" 14.

Стор.7-10.

Опрацювати.

3,Я пізнаю світ.

Тема уроку; Сходинки до наукового Олімпу; електростатичний розряд. Мистецтво у світі та Україні; усесвітньо відома колядка ,,Щедрик"

..Я пізнаю світ" 14.

Стор.11-13.

Опрацювати.


4,Я пізнаю світ.

Тема уроку; Діагностична робота з географії Румунії, Молдови та Угорщини. Карта знань ,,Стоянки палеоліту"

,,Я пізнаю світ" 14.

Стор.14-15.

Опрацювати.

Маленький зошит. Стор.1-3.

Виконати.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання. 08.09.2022 р.

 1.Математика. Тема уроку: Нумерація круглих чотирицифрових чисел.                       Рівняння. Задачі на  рух. 1.Прочитай наведені в таб...