вівторок, 19 січня 2021 р.

Дистанційне навчання 19/01/2021

 Математика.

Тема уроку: Круглi трицифровi числа. Тисяча. Визначення часу за годинником. Таблиця дiлення на 3. Кут. Види кутiв.

Математика.Частина 5.

Стоп. 26-30.

В робочому зошитi виконати вправи: 2, 3, 4.

Усно виконати вправу 6.

Вивчити правий стовпчик таблицi дiлення на 3(впр 7).

Вiдтворити з пам'ятi (впр 8).

У робочому зошитi записати  вирази i обчислити (впр 8).

У робочому зошитi виконати вправу 9.

У робочому зошитi розв'язати задачу 10.

Опрацювати вправу 11.

У робочому зошитi виконати вправу 12.

Опрацювати домашне завдання (стор.30).

Тренуватися розв'язувати приклади типу: 35.   72

                                                                      +47.  -57

Я пiзнаю свiт.

Тема уроку: Географiчне положення Словаччини.

Я пiзнаю свiт. Тиждень15.

Стор.3-7.

Я пiзнаю свiт.

Тема уроку:Туристичний маршрут Чернiвецькою областю .Об'скти ЮНЕСКО в Чернiвцях.

Я пiзнаю свiт.Тиждень15.

Стор.8-11.

Я пiзнаю свiт.

Тема уроку: Мистецтво у свiтi та Украiнi: украiнська щедрiвка ,,Закувала та i зозуленька".

Я пiзнаю свiт.Тиждень15.

Стор.12-14.

Дiагностичну роботу будемо виконувати пiсля карантину.

Маленькi зошити.

Стор.2-3.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання. 08.09.2022 р.

 1.Математика. Тема уроку: Нумерація круглих чотирицифрових чисел.                       Рівняння. Задачі на  рух. 1.Прочитай наведені в таб...