четвер, 14 січня 2021 р.

Дистанційне навчання 14/01/2021

 1.Математика.

Тема уроку: Круглі трицифрові числа. Тисяча. Визначення часу за годинником. Таблиця ділення на 3.Побудова прямого кута.

Математика ,Частина 5,

Стор.18-22.

У робочому зошиті виконати вправу 3, 4, 5, 7.

Вивчити лівий стовпчик таблиці ділення на 3.

Прочитати ,прискорюючи темп ,

впр.9. Відтворити з пам"яті. Записати вирази та  обчислити .

Виконати задачу 11.

У робочому зошиті накреслити будинок (впр.12).

У робочому зошиті розв"язати задачі (стор.21)

Опрацювати домашне завдання (стор.22).


2.Я пізнаю світ.

Тема уроку; Рельєф Чернівецької області. Подорож Українськими Карпатами.

Я пізнаю світ .14.

Стор.16-19.

Опрацювати.


3. Я пізнаю світ.

Тема уроку; Сходинки до наукового Олімпу; узагальнення вивченого. Мистецтво у світі та Україні; усесвітньо відома колядка ,,Щедрик".

Я пізнаю світ. 14.

Стор.20-22.

Опрацювати.


4.Я пізнаю світ.

Тема уроку; Знайомство з Словаччиною. Давні люди палеоліту; спілне та відмінне.

Я пізнаю світ.14

Стор.23-26,

Опрацювати.

Маленький зошит. Стор.4-5.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання. 08.09.2022 р.

 1.Математика. Тема уроку: Нумерація круглих чотирицифрових чисел.                       Рівняння. Задачі на  рух. 1.Прочитай наведені в таб...