середу, 20 січня 2021 р.

Дистанційне навчання 21/01/2021.

1.Математика.

Тема уроку; Нумерація трицифрових чисел. Таблиця множення числа 4. Прості та складені іменовані числа.

Математика. Частина 5.

Стор.37-41.

Прочитати правило (впр.3). Відтворити з пам*яті.

У робочому зошиті виконати вправи 4, 5.

Вивчити правий стовпчик таблиці множення числа 4.

Опрацювати вправу 7.

У робочому зошиті  виконати вправу 8.

Розв*язати задачу 10.( Записати розв*язання за арифметичними діями з поясненням і виразом).

У робочому зошиті  виконати вправу 11.

Опрацювати задачі (стор.40).,

Опрацювати домашне завдання (стор.4).


2.Я пізнаю світ.

Тема уроку;   Рельєф Словаччини.

Я пізнаю світ. Тиждень 15.

Стор.15-16.

Опрацювати вправу 6.

Виконати вправи 7, 8.


3Я пізнаю світ.

Тема уроку:Туристичний маршрут Чернівецькою областю. Хотинська фортеця.

Я пізнаю світ. Тиждень 15.

Стор.17-20.


4.Я пізнаю світ.

Тема уроку: Сходинки до наукового Олімпу. Мистецтво у світі та Україні: усесвітньо відомий ,,Щедрик,,

Я пізнаю світ. Тиждень 15.

Стор.21-24.

Маленький зошит.

Стор.4-5.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дистанційне навчання. 08.09.2022 р.

 1.Математика. Тема уроку: Нумерація круглих чотирицифрових чисел.                       Рівняння. Задачі на  рух. 1.Прочитай наведені в таб...